برگزاري مسابقات و تخفيف هاي وسوسه كننده در اينستاگرام
ريشهر
مهاجرت بزرگ دسته جمعي حيوانات حيات وحش آفريقا
مهاجرت غيرقانوني؛ سوداي اقامت يا كابوس حقارت؟
راه‌هاي تشخيص موسسات مهاجرتي قانوني از غيرقانوني و جعلي را بشناسيد!
مدارك لازم براي اجاره خودرو
یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

كليساي وانك

كليساي وانك جزء اولين مكان هايي در اصفهان است كه هر فرد پس از ورود به اين شهر قصد ديدن آن را مي كند و از مشهور ترين جاذبه هاي توريستي اصفهان است. 

آشنايي با مهاجرت جانوران



 

نحوه مهاجرت جانوران,نكاتي براي مهاجرت جانوران

جانوران با تغيير آب و هوا و تغيير فصل مهاجرت مي كنند

 

جانوران چگونه مي فهمند چه موقع و به كجا مهاجرت كنند؟

ليست قيمت اجاره خودرو در كيش

 

تجربه رانندگي با ماشين هاي مازراتي، پورشه و ... را شايد خيلي از افراد دوست داشته باشند اما خب به دليل قيمت بالاي اين ماشين هاي نمي توان چنين ماشيني را خريداري نمود و به تفريح و گشت و گذار پرداخت. 

چرا با وجود كرونا قيمت بليط هواپيما ارزان نشده است؟

گسترش شيوع ويروس كوئيد 19 در سراسر جهان بسياري از كسب و كارها را تحت تاثير خود قرار داد و عملا بخش قابل توجهي از بنگاه هاي اقتصادي را تعطيل نمود. همين مسئله موجب شد كه كسب و كارها با خسارت هاي زيادي روبرو شوند.

با زيباترين و بزرگترين باغ گل دنيا آشنا شويد + تصاوير

كانادا,جاذبه هاي گردشگري كانادا

باغ بوچارت واقع در كانادا يكي از بزرگترين باغ گلهاي طبيعي دنياست

 

باغ بوچارت (Butchart Garden) واقع در ايالت بريتيش كلمبيا شهر ويكتوريا، كانادا يكي از بزرگترين باغ گلهاي طبيعي دنياست.

باغ بوچارت يكي از جاذبه هاي گردشگري پرطرفدار در كانادا محسوب ميشود. پرسنل اين باغ زيبا با توجه به فصل بين 290 تا 550 نفر متغير ميباشد.

امكانات بسيار زياد و مفرحي در باغ بوچارت تدارك ديده شده است كه اگر بخواهيد تمامي آنها را ببينيد بايد چندين روز را صرف گشت و گذار در اين باغ نماييد. اين باغ 4 فصل در هر فصل نمايي منحصصر بفرد و رويايي بخود ميگيرد.

جزيره گردي در هالونگ؛ قطب گردشگري ويتنام

 هالونگ باي در لغت به معناي اژدهاي نزول كرده يا نشسته است؛ هر چند اين نام تا قبل از قرن 19 در اسناد تاريخي ذكر نشده، اما داستان‌ها و افسانه‌هاي زيادي در مورد اين نام بر سر زبان‌هاست. برخي مي‌گويند در اين منطقه مارماهي بزرگي زندگي مي‌كرد كه هر از گاهي سر از آب در مي‌آورد و موجب وحشت مردم مي‌شد و برخي ديگر هم اعتقاد دارند اين نام‌گذاري به خاطر شكل ظاهري جزيره صورت گرفته است.

معرفي جاذبه هاي ديدني مسكو

مسكو,ديدني هاي مسكو,جاذبه هاي ديدني مسكو 

مسكو، پايتخت و پرجمعيت‌ترين شهر و واحد فدرالي روسيه است

 

مسكو يا ماسكو (به روسي: Москва) پايتخت و پرجمعيت‌ترين شهر و واحد فدرالي روسيه است. اين شهر از مهمترين مراكز سياسي، اقتصادي، مذهبي، تاريخي، مالي، آموزشي و ترابري فدراسيون روسيه و اروپا محسوب شده و با ۱۱ ميليون و ۵۰۳ هزار نفر جمعيت در سرشماري سال ۲۰۱۰ پرجمعيت‌ترين شهر قاره اروپا و ششمين شهر پرجمعيت دنياست.

تاريخچه و اطلاعات شركت عدل

تاريخچه

شركت مسافربري عدل يكي از معروف ترين شركت هاي مسافربري مي باشد كه بالغ بر 80 سال است از فعاليت آن مي گذرد. اين شركت در ابتدا فعاليت خود را تنها با چند اتوبوس معمولي آغاز نمود و در مسيرهاي محدودي سرويس دهي انجام مي داد. اما به مرور زمان فعاليت خود را گسترش داد و ناوگان اش را بازسازي نمود. شركت عدل هر ساله تعدادي اتوبوس به ليست اتوبوس هاي خود مي افزود و اين اتوبوس ها را معمولا از بهترين و مشهورترين شركت هاي اتوبوس سازي جهان مانند اسكانيا، ولوو و بنز خريداري مي نمود. با افزايش تعداد اتوبوس هاي ناوگان ، شركت عدل تصميم گرفت كه علاوه بر مسيرهاي داخلي در مسيرهاي خارجي نيز به سرويس دهي بپردازد.

بهترين كشورها براي مهاجرت و كار

بهترين كشورها براي مهاجرت و كار,كشور مناسب براي مهاجرت كاري

"بهترين كشورها براي مهاجرت و كار"

 

بحرين يكي از بهترين كشورها براي مهاجرت و كار مي باشد. در اين ميان هر يك از بهترين كشورها براي مهاجرت و كار قوانين و شرايط خاص خود را براي اقامت دارند.