برگزاري مسابقات و تخفيف هاي وسوسه كننده در اينستاگرام
ريشهر
مهاجرت بزرگ دسته جمعي حيوانات حيات وحش آفريقا
مهاجرت غيرقانوني؛ سوداي اقامت يا كابوس حقارت؟
راه‌هاي تشخيص موسسات مهاجرتي قانوني از غيرقانوني و جعلي را بشناسيد!
مدارك لازم براي اجاره خودرو
یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

مدارك لازم براي اجاره خودرو

براي اينكه ماشيني را از شركت هاي اجاره دهنده خودرو تحت اختيار بگيريد بايد مدارك زير را ارائه دهيد كه اين مدارك براي اتباع ايراني و خارجي متفاوت خواهد بود.

١,٥ ميليون متخصص و سرمايه‌دار در صف مهاجرت به كانادا و استراليا

اخبار,اخبار امروز,اخبار جديد

در ماه اكتبر و نوامبر ٢٠١٨ حدود ٨٠ درصد ايرانيان متقاضي اخذ ويزاي كانادا از سفارت اين كشور ريجكت شدند.

تب مهاجرت به كانادا اين روزها حسابي داغ شده است. رئيس انجمن دفاتر مسافرت‌هاي هوايي به «شهروند» ‏مي‌گويد: «تعداد متقاضيان دريافت ويزاي كانادا نسبت به ٢ سال پيش ١٠ برابر شده است. همين مسأله سختگيري سفارت اين ‏كشور را نسبت به گذشته بيشتر كرده است.»

مهاجرت بي دغدغه به آلمان با كمك الست گروپ ، آوسبيلدونگ، كارت آبي و ويزاي جاب سيكر

مهاجرت به آلمان,ويزاي مهاجرت به آلمان

مهاجرت به آلمان

 

18 دسامبر؛ روز جهاني مهاجران

27 آذر (18 دسامبر)؛ روز جهاني مهاجران

روز جهاني مهاجران يك رويداد سالانه است كه در ۱۸ دسامبر، برگزار مي‌شود. اين روز توسط يونسكو نامگذاري شده است.

مهاجرت به استراليا

مهاجرت به استراليا،ويزا از طريق مهارت استراليا,ويزاي اسكيل وركر استراليا

 مهاجرت به استراليا

 

سريعترين راه حل مهاجرت تحصيلي كانادا

يكي از محبوب ترين مناطق مهاجرتي كانادا مي باشد، اين كشور يكي از بزرگترين پذيرندگان مهاجر مي باشد و بسياري از افراد براي كار و يا تحصيل به اين كشور مهاجرت مي كنند. اما مهاجرت به اين كشور نيز داراي مشكلات بسياري زيادي است و يك فرد به تنهايي نمي تواند بر اين امور فائق آيد، پس براي حل مشكلات اقامت، زندگي راحت و يا تحصيل بايد از مشاوران حرفه اي در امر مهاجرت استفاده نمايند. اين كشور با داشتن وسعت بسيار زياد و سطح بسيار پيشرفته كار و تكنولوژي همراه به دنبال مهاجران سودمند و خوب مي باشد تا بتواند جامعه خود را با افرادي شايسته و خاص پر نمايد و سطح زندگي مردم كشور را روزانه بهبود ببخشد.

تاريخچه و مراحل تهيه گز سنتي اصفهان

nhy1.jpg

سوغات و غذاي اصفهان

بي شك اصفهان يكي از خوشمزه ترين شهرهاي ايران است و طعم لذيذ شيريني هاي محلي آن دل هر گردشگري را مي برد. صنايع دستي اين شهر نيز آوازه اي جهاني دارند و تماشاي نقش و نگار و رنگ و لعاب آن ها يكي از اصلي ترين دلايل سفر به اين شهر دوست داشتني است.

انواع قطارهاي مسافربري ايران

انواع قطارهاي مسافربري ايران

بيش از نيم قرن است كه سفر با قطار يكي از روش هاي مسافرت در ايران محسوب مي شود و روز به روز شاهد تحولات گسترده اي در خدمات ريلي و تنوع قطار ها هستيم.  شركت هاي ريلي مختلفي مانند شركت رجا و شركت قطار بن ريل كه شركتي خصوصي مي باشد در ايران مشغول به فعاليت هستند و قطارهاي متنوعي را براي مسيرهاي ريلي مختلف ارائه مي دهند. هر يك از اين قطارها با توجه به اينكه به چه درجه و چه شركت ريلي متعلق هستند داراي امكانات  و خدمات مختلفي از جمله رستوران،  دستگاه پخش صوتي و تصويري، خدمات بار توشه، كتاب و روزنامه، هدفون و ... هستند. از بهترين قطارهاي ايران مي توان به قطارهاي لوكس 5 ستاره صدف، قطار 5 ستاره زندگي، قطار غزال بنياد VIP، قطار نورالرضا، قطار اتوبوسي ماهان، قطار پرديس و ... اشاره نمود.