برگزاري مسابقات و تخفيف هاي وسوسه كننده در اينستاگرام
ريشهر
مهاجرت بزرگ دسته جمعي حيوانات حيات وحش آفريقا
مهاجرت غيرقانوني؛ سوداي اقامت يا كابوس حقارت؟
راه‌هاي تشخيص موسسات مهاجرتي قانوني از غيرقانوني و جعلي را بشناسيد!
مدارك لازم براي اجاره خودرو
یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

ريشهر

شهر باستاني ريشهر يكي ديگر از جاذبه هاي ارزشمند و قدمتي بوشهر مي باشد كه در قسمت جنوبي اين شهر و تقريبا نزديك به ساحل قرار دارد. اين جاذبه تركيبي از طبيعت، تاريخ و زيباييست كه در نوع خود بسيار بي نظير مي باشد. اگر قصد سفر به بوشهر را داريد، بهتر است كه پيش از خريد بليط هواپيما بوشهر و بستن چمدان هاي تان، اطلاعاتي كامل و جامع در خصوص تمامي جاذبه هاي خاص و شاخص بوشهر به دست آوريد تا بتوانيد فهرستي از تمامي قسمت هايي كه قصد بازديدشان را داريد تهيه كنيد. در اين ميان پيشنهاد مي كنيم كه در فهرست خود شهر باستاني و قديمي ريشهر را از قلم نيندازيد! در ادامه با ما همراه باشيد تا شما را بيشتر با اين منطقه آشنا كنيم.

مهاجرت بزرگ دسته جمعي حيوانات حيات وحش آفريقا

مهاجرت بزرگ حيات‌وحش آفريقا سفري است سالانه كه بيش از ۲ ميليون از حيوانات منطقه از سرنگتي در تانزانيا به سمت ماسي‌مارا در كنيا حركت مي‌كنند و دوباره به مبدا اوليه بازمي‌گردند، اين مهاجرت يك چرخه ثابت سالانه دارد. 

مهاجرت غيرقانوني؛ سوداي اقامت يا كابوس حقارت؟

مهاجرت غيرقانوني,مهاجرت قانوني,اخذ اقامت كانادا


اگرچه مهاجرت غيرقانوني به هيچ‌وجه پديده جديدي نيست اما اخبار، تصاوير و ويدئوهايي كه طي چند هفته گذشته در خصوص مهاجرت غيرقانوني عده‌اي از ايرانيان به صربستان منتشرشده‌ بار ديگر اين پديده شوم را بر سر زبان‌ها انداخته است. عده‌اي كه با سوداي مهاجرت به كشوري اروپايي با پرواز مستقيم وارد صربستان شده‌اند و با تصور عبور از مرز و ورود به كرواسي، خود و خانواده را دچار چنان شرايط اسف‌باري كرده‌اند كه نه تنها دور از شأن نام ايران و ايراني است كه اساساً از منظر انساني نيز به شدت مذموم و رقت‌انگيز است.

راه‌هاي تشخيص موسسات مهاجرتي قانوني از غيرقانوني و جعلي را بشناسيد!

موسسات مهاجرتي قانوني,مهاجرت به خارج از كشور

 موسسات مهاجرتي معتبر و قانوني

 
در سال‌هاي اخير تقاضا براي مهاجرت به خارج از كشور روز‌به روز افزايش پيداكرده، افراد با دلايل متفاوت از جمله سرمايه‌گذاري، تحصيل، تغيير مكان زندگي و … تصميم به مهاجرت مي‌گيرند. اما بايد اين موضوع را در نظر داشته باشيم كه با افزايش تقاضا شرايط پذيرش كشورها هم در حال دشوارتر شدن است. قبل از هر گامي در ابتدا بايد هدف از مهاجرت را براي خود مشخص كنيم و ببينيم اصلا شرايط لازم براي مهاجرت را داريم يا نه؟