برگزاري مسابقات و تخفيف هاي وسوسه كننده در اينستاگرام
ريشهر
مهاجرت بزرگ دسته جمعي حيوانات حيات وحش آفريقا
مهاجرت غيرقانوني؛ سوداي اقامت يا كابوس حقارت؟
راه‌هاي تشخيص موسسات مهاجرتي قانوني از غيرقانوني و جعلي را بشناسيد!
مدارك لازم براي اجاره خودرو
یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

مهاجران كانادا

وقتي مهاجر خسته مي شود!!!

مقايسه‌ي قطار و هواپيما

سفر فارغ از اينكه با چه وسيله‌ي نقليه اي انجام گيرد به خودي خود تجربه اي جذاب و خاص را با خود به همراه دارد. چه سفري تفريحي پيش رو داشته باشيم چه سفري كاري، سفر مي‌تواند باعث آشنا شدن با فرهنگ‌هاي جديد و خلق لحظاتي بي بديل شود. بعد از ماهيت سفر، اهميت پروسه‌ي سفر، از زمان شروع تا نقطه‌ي پايان مطرح مي‌گردد. شايد به عنوان اولين مسئله بتوان وسيله‌ي نقليه را در نظر گرفت. اينكه با چه وسيله اي سفر مي‌كنيم تا حدود زيادي بر كيفيت تجربه‌ي ما مؤثر خواهد بود. اگر علاقه مند به وسايل نقليه‌ي شخصي باشيم طبيعتاً با اتومبيل شخصي‌مان سفر مي‌كنيم و چنانچه وسايل نقليه‌ي عمومي را ترجيح دهيم با دو حالت زميني و هوايي روبرو خواهيم شد. سفرهاي زميني اساساً با اتوبوس و قطار و سفرهاي هوايي با هواپيما انجام مي‌گيرند. اما اين وسايل چه تفاوت‌ها و شباهت‌هايي با يكديگر دارند ؟

مقايسه ويزاي كار آمريكا و آلمان

مقايسه ويزاي كار آمريكا و آلمان جهت كار در اين دو كشور صنعتي و پيشرفته مي تواند جذابيت هاي فراواني براي متقاضيان در پي داشته باشد. امتياز ويزاي كار هر دو كشور مخصوصا براي متخصصان و فارغ التحصيلان دانشگاهي تقريبا برابر مي باشد. فارغ التحصيلان دانشگاهي و افراد متخصص مي توانند با اخذ ويزاي J-1 در آمريكا به مدت تقريبا يك سال در اين كشور به صورت موقتي اقامت داشته باشند. ويزاي J-1 زمينه براي كارآموزي و كاريابي در آمريكا را تا حداكثر 1 سال فراهم مي كند. در ادامه متقاضيان مي توانند نسبت به اخذ ويزاي متخصصان دانشگاهي يا ويزاي كاري از نوع H1-B درخواست دهند.

هزينه مهاجرت به آلمان

مطلع بودن از شرايط و هزينه مهاجرت به آلمان از مهم ترين موارد مهاجرت به آلمان مي باشد كه متقاضيان بايد پيش از اقدام در اين خصوص به كسب اطلاعات بپردازند. كشور آلمان همواره در بين سه كشور برتر از لحاظ مهاجرت پذيري قرار گرفته است و هر ساله مهاجران زيادي وارد خاك اين كشور ميشوند. در سال هاي اخير، شرايط مهاجرت كاركنان متخصص خارجي به آلمان تغيير كرده است و امروزه مهاجران شرايط بهتري براي ورود به خاك اين كشور دارند.

لازم به ذكر است كه مطلع بودن از هزينه مهاجرت به آلمان امري بسيار مهم به شمار ميرود و متقاضيان حتما بايد قبل از ورود به خاك اين كشور به صورت كامل از هزينه مهاجرت به آلمان و زندگي در اين كشور مطلع باشند. كارشناسان و متخصصان با تجربه و كاردان موسسه حقوقي سفيران سروش سعادت در اين نوشتار شما عزيزان را از هزينه مهاجرت به آلمان و زندگي در اين كشور آگاه خواهند ساخت.

روش هاي مهاجرت به كشور آلمان

شرايط زندگي بسيار مطلوب، قدرت اقتصادي بالا، سيستم آموزشي مدرن و همچنين هزينه هاي زندگي و اقامت مناسب باعث شده اند تا هر ساله مهاجران و متقاضيان زيادي از راه هاي مختلفي اقدام به مهاجرت به كشور آلمان مي كنند. انواع راههاي مهاجرت به آلمان عبارتند از مهاجرت از طريق ويزاي تحصيلي، مهاجرت از طريق ويزاي كاري، مهاجرت از طريق سرمايه گذاري و كارآفريني، مهاجرت از طريق ازدواج و مهاجرت از طريق پناهندگي. از رايج ترين روش هاي مهاجرت به كشور آلمان مي توان به مهاجرت تحصيلي و مهاجرت كاري اشاره كرد. كشور آلمان يكي از محبوب ترين مقاصد در بين متخصصان زمينه هاي مختلف كاري مي باشد و هر ساله تعداد بي شماري از متخصصان جهت مشغول به كار شدن در كشور آلمان اقدام به ورود به خاك اين كشور مي كنند.

مهاجرت به امريكا

مهاجرت به امريكا از روش هاي گوناگوني قابل انجام است. مهاجرت به آمريكا از طريق تخصص يا كار، مهاجرت به امريكا از طريق سرمايه گذاري، مهاجرت به آمريكا از طريق تحصيل، مهاجرت به امريكا از طريق ازدواج و مهاجرت به آمريكا از طريق كار آفريني، از جمله راه راههايي است كه مي توانيد از طريق آن ها اقامت امريكا را دريافت كنيد.

امريكا داراي برنامه‌اي به نام مهاجرت به امريكا از طريق كاري (EB3) ميباشد كه بهترين روش براي متقاضيان مهاجرت به امريكا است كه شرايط سرمايه گذاري در خارج را نداشته و داراي مدرك زبان در سطح بالا نيستند. علاوه بر ان برنامه مهاجرت به آمريكا از طريق سرمايه گذاري (EB5) نيز براي كساني كه تمايل به كسب گيرين كارت از ان طريق را دارند نيز وجود دارد. در ادامه به شرايط اخذ گرين كارت امريكا بر اساس جديدترين روشها و قوانين مهاجرتي ايالات متحده امريكا پرداخته شده است. براي توضيحات بيشتر در مورد ويژگيهاي هر كدام از برنامه‌هاي مهاجرتي به امريكا بر روي موارد زير مطالعه نمائيد. مهاجرت به آمريكا، اخذ گيرين كارت آمريكا و روش هاي مهاجرت به آمريكا هر كدام داراي شرايط ويژه اي است و در كل به موارد زير تقسيم ميشود كه در اين قسمت به ان پرداخته ميشود. اخذ اقامت امريكا و مهاجرت به امريكا از طريق روشي به نام لاتاري نيز انجام ميشود.

مهاجرت به سنگاپور

در سال هاي اخير متقاضيان زيادي براي بهتر شدن شرايط زندگي و كار تصميم به مهاجرت مي گيرند، مهاجرت به سنگاپور مي تواند يكي از انتخاب هاي متقاضيان باشد. براي مهاجرت به سنگاپور روش هاي مختلفي وجود دارد كه متقاضيان بايد با توجه به شرايط خود بهترين راه را انتخاب كنند. براي انتخاب بهترين راه براي مهاجرت به اين كشور مي توانيد با كارشناسان و وكلاء مجرب موسسه حقوقي سفيران سروش سعادت در تماس باشيد. اين كشور به عنوان يكي از كشورهاي پيشرفته و پردر آمد آسيايي محسوب مي شود.

هزينه تحصيل و زندگي در تايلند

هيچ كس به جز خود شما نمي تواند يك ميزان دقيق از هزينه ها در تايلند براي شما تعيين كند و دليل آن اينست كه تا خود شما به تايلند سفر نكنيد و چند ماهي شخصا هزينه را پرداخت نكنيد معيار هزينه دستتان نمي آيد. ما تا جايي كه بتوانيم كمكتان مي كنيم و هرآنچه احساس كنيم مي تواند به شما كمك كند ومفيد باشد در اختيارتان ميگذاريم. ماه اول خرج زياد است ولي بعد كه با محيط آشنا شويد، كم مي شود.

براي آنهايي كه به دنبال پناهندگي در سوئد هستند

درخواست پناهندگي شما توسط اداره مهاجرت سوئد بررسي خواهد شد. كسانيكه ميتوانند در سوئد پناهندگي بگيرند، مشمول قوانين كنوانسيون پناهندگان سازمان ملل متحد، مقررات عمومي اتحاديه اروپا و قوانين سوئد ميشوند.

روش‌هاي مهاجرت به كانادا

مهاجرت به كانادا از طريق پيشنهاد كاري

يكي  ازيكي از اهداف اصلي ادارهٔ مهاجرت كانادا، پذيرش مهاجران متخصص است. نيروي كار متخصص به تقويت بازار كار و رشد اقتصادي كانادا كمك مي‌كند. كساني كه موفق به دريافت پذيرش از طريق برنامهٔ مهاجرت نيروي كار متخصص مي‌شوند، اجازه اقامت دائم را در كانادا كسب مي‌كنند و مي‌توانند همراه خانواده خود به كانادا مهاجرت كنند.

اگر سابقهٔ كاري قابل‌ قبولي داريد، در رشته‌اي متخصص هستيد يا مهارت فني داريد، مي‌توانيد براي مهاجرت از اين طريق اقدام كنيد. بسته به مكان و ناحيه‌اي كه براي كار و زندگي انتخاب مي‌كنيد، گزينه‌هاي مختلفي پيش روي شما قرار دارد.

براي كسب اقامت دائم كانادا فرد بايد دو مرحله را پشت سر بگذارد. مرحله اول كه به نام (pool) شناخته مي شود، شما بايد در اين مرحله از ۱۰۰ امتياز ممكن حداقل ۶۷ امتياز را كسب كنيد. در اين مرحله امتيازها به سن، مدرك تحصيلي، سابقه كاري، مدرك زبان انگليسي، مدرك زبان دوم، داشتن آشناي درجه يك در كشور كانادا و… تعلق مي‌گيرد. در اين مرحله اگر حداقل امتياز لازم را كسب كنيد وارد مرحله دوم مي‌شويد. در اين مرحله دوباره شرايط و ويژگي هاي شما مورد بررسي قرار مي گيرد. اين مرحله اي است كه در صورتي كه بتواند فرد امتيازات لازم را كسب كند و در اين مرحله انتخاب شود از دولت كانادا اقامت دائم را دريافت ميكند. البته پروسه اين امر حداقل ۶ تا ۱۸ماه طول مي كشد.

ويزاي كارآفريني و ثبت شركت

انواع شركت در كانادا

ويزاي كارآفريني و ثبت شركت | كانادا ، يكي از كشورهاي آمريكاي شمالي است كه بيشترين مرز زميني را داشته و به دليل وسعت زياد، امكان راه اندازي انواع كسب و كار در آن وجود دارد. علاو بر اين، سرمايه گذاران مي توانند شركت هاي متنوعي را در كانادا به ثبت برسانند كه البته هر كدام مزيت ها و معايب مخصوص به خود را دارند. انواع شركت در كانادا عبارتند از: