برگزاري مسابقات و تخفيف هاي وسوسه كننده در اينستاگرام
ريشهر
مهاجرت بزرگ دسته جمعي حيوانات حيات وحش آفريقا
مهاجرت غيرقانوني؛ سوداي اقامت يا كابوس حقارت؟
راه‌هاي تشخيص موسسات مهاجرتي قانوني از غيرقانوني و جعلي را بشناسيد!
مدارك لازم براي اجاره خودرو
چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

بهترين كشورها براي مهاجرت و كار

بهترين كشورها براي مهاجرت و كار,كشور مناسب براي مهاجرت كاري

"بهترين كشورها براي مهاجرت و كار"

 

بحرين يكي از بهترين كشورها براي مهاجرت و كار مي باشد. در اين ميان هر يك از بهترين كشورها براي مهاجرت و كار قوانين و شرايط خاص خود را براي اقامت دارند.

بهترين كشورها براي مهاجرت و كار:

امروزه پيدا كردن بهترين كشورها براي مهاجرت و كار به يكي از دغدغه هاي افراد تبديل شده است به طوري كه اغلب افراد به دنبال كشوري هستند كه علاوه بر شرايط كاري مناسب، از امنيت بالايي نيز برخوردار باشد. با اين وجود لازم است بدانيد كه كشورهاي زيادي وجود داشته كه جهت مهاجرت كاري بسيار مناسب بوده و شرايط ايده آلي را براي مهاجران مهيا مي نمايند. با اين وجود در ادامه ما به تعدادي از بهترين اين كشورها اشاره خواهيم كرد حال اگر شما هم قصد پيدا كردن كار در خارج از كشور را داريد بهتر است در ادامه اين مطلب با ما همراه بوده و در ابتدا تمامي گزينه هاي پيش رو را مورد بررسي و ارزيابي قرار داده و سپس با توجه به شرايط خود بهترين كشورها براي مهاجرت و كار را انتخاب كنيد.

بحرين از بهترين كشورها براي مهاجرت و كار
كشور بحرين يكي از كشورهاي عربي بوده كه جزو گزينه هاي مناسب براي مهاجرت به حساب مي آيد. اين كشور كه داراي منابع نفت متعددي است دچار مدرن سازي سريع شده كه عمدتاً به صنعت نفت مربوط مي باشد. با اين حال لازم است بدانيد يكي از بهترين روش ها جهت مهاجرت به بحرين، مهاجرت كاري است.

 

در خصوص شرايط كشور بحرين كه يكي از بهترين كشورها براي مهاجرت و كار مي باشد بايد توجه داشته باشيد ساعت كاري در اين كشور معمولا از ۷ صبح تا ۲ بعد از ظهر بوده كه البته اين ساعت در بعضي شركت ‌هاي خصوصي متفاوت بوده و در ماه رمضان نيز كوتاه تر است.

 

لازم است توجه داشته باشيد اگر بخواهيد به صورت قانوني در اين كشور كار كنيد بايد كارفرما از طرف شما درخواستي به اداره كار ارسال كرده و در پايان دوره قرارداد پاداشي نصيب شما خواهد شد و اگر مدت زمان طولاني در اين كشور مشغول به كار باشيد، مبلغ قابل توجهي دريافت خواهيد نمود. لازم است بدانيد در بحرين ماليات شخصي و ماليات بر درآمد وجود نداشته و با اين حال با مهاجرت كاري به اين كشور شما مي توانيد در يكي از زيباترين كشورهاي عربي زندگي كنيد.

 

بهترين كشورها براي مهاجرت و كار,كشور مناسب براي مهاجرت كاري

بحرين يكي از بهترين كشورها براي مهاجرت و كار است

 
لوكزامبورگ كشور كوچك و مناسب براي كار
كشور لوكزامبورگ يكي ديگر از بهترين كشورها براي مهاجرت و كار بوده كه جزو كوچكترين كشورهاي جهان به شمار رفته و جزو اتحاديه اروپا است. اين كشور داراي نرخ بيكاري بسيار پايين و درآمد بالايي بوده اما لازم است بدانيد هزينه زندگي در لوكزامبورگ نسبتاً بالا مي باشد. در خصوص استخدام افراد شهروند غير اتحاديه اروپا در كشور لوكزامبورگ كه يكي از بهترين كشورها براي مهاجرت و كار است، بايد توجه داشته باشيد كه براي اين امر لازم است شهروند غير اروپايي يك گواهي اقامت موقت داشته تا در صورت پيدا نشدن يك فرد مقيم لوكزامبورگ از افراد غير مقيم جهت اشتغال استفاده شود.

 

با اين وجود مي توان گفت مهاجرت به اين كشور از طريق كار كمي دشوار است اما به طور كلي راه هاي ديگري جهت مهاجرت به لوكزامبورگ وجود داشته كه شامل مهاجرت تحصيلي، مهاجرت از طريق اخذ ويزا سرمايه گذاري، مهاجرت از طريق پيوستن به خانواده و مهاجرت از طريق ازدواج است.

 

بهترين كشورها براي مهاجرت و كار,كشور مناسب براي مهاجرت كاري,مهمترين كشورها در زمينه سياست و اقتصاد

لوكزامبورگ كشور كوچك و مناسب براي كار است

 
كانادا ديگر كشور مناسب براي مهاجرت كاري
كانادا يكي از كشورهايي است كه در ادوار مختلف مورد توجه افراد قرار گرفته است به طوري كه در اين كشور با وجود هموار ساختن مسير پيشرفت براي مهاجرين مقصد بسياري از مهاجرين قرار گرفته و طبيعتاً هر ساله افراد زيادي اقدام به مهاجرت به كانادا به عنوان يكي از بهترين كشورها براي مهاجرت و كار مي نمايند.

 

كشور كانادا جزو پهناور ترين كشور هايي بوده كه جمعيت نسبتا كمي داشته و به همين دليل بسيار مهاجرت پذير مي باشد. يكي از مهمترين دلايلي كه كانادا به عنوان يكي از بهترين كشورها براي مهاجرت و كار شناخته شده اين است كه كساني كه از طريق ويزا كار بتوانند به كانادا مهاجرت كنند، عليرغم موفق شدن به اخذ اقامت دائم كانادا براي خود، مي توانند همسر و فرزندان زير ۱۸ سال خود را نيز به اين كشور ببرند.

 

از طرفي تمامي خدمات تحصيلي و بهداشتي در كانادا براي افرادي كه موفق به مهاجرت به كانادا شوند رايگان است. بايد توجه داشته باشيد راه اندازي كسب و كار در كانادا قوانين راحتي داشته و اين كشور جزو ثروتمندترين كشورهاي جهان به شمار رفته كه داراي اقتصاد قوي و سطح بالاي رفاه اجتماعي مي باشد، از اين رو كانادا براي مهاجرت كاري انتخابي بي نظير خواهد بود.

 

بهترين كشورها براي مهاجرت و كار,كشور مناسب براي مهاجرت كاري

كانادا يكي از بهترين كشور ها براي مهاجرت كاري است

 
انگلستان يكي ديگر از بهترين كشورها براي مهاجرت و كار
با وجود اينكه انگلستان جزو مهمترين كشورها در زمينه سياست و اقتصاد است و در زمينه خدمات پزشكي و فناوري جزو مطرح ترين هاي دنيا به شمار مي رود، طبيعتاً يكي از بهترين كشورها براي مهاجرت و كار نيز مي باشد. لازم است بدانيد پايتخت اين كشور شهر لندن بوده كه بزرگترين شهر پرجمعيت اروپا به حساب آمده، با اين حال سالانه بسياري از تجار و صاحبان مشاغل به كشور انگلستان مهاجرت مي كنند.

 

لازم است بدانيد كه در حال حاضر جهت مهاجرت كاري به انگليس تنها از يك روش مي توان استفاده كرد كه آن هم اخذ ويزا و پيشنهاد كار از يك شركت يا كارفرما مي باشد. به طوري كه جهت مهاجرت كاري به يكي از بهترين كشورها براي مهاجرت و كار يعني كشور انگلستان، لازم است افراد در مرحله اول يك دعوتنامه كاري از طرف شركت معتبر و كارفرما دريافت كرده و سپس لازم است كه دريافت كننده اين دعوت نامه در آگهي استخدام شركت پذيرفته شود.

 

در خصوص اين نوع شرايط كار بايد توجه داشته باشيد كه دعوتنامه كاري ابتدا بايد سه ماه در داخل انگلستان آگاهي شده و در صورت نبود نيروي كاري در كل اتحاديه اروپا و در صورت عدم يافت نيرو، مي توان آنرا در ديگر كشورها آگهي كرد.

 

بهترين كشورها براي مهاجرت و كار,كشور مناسب براي مهاجرت كاري

انگلستان يكي ديگر از بهترين كشور ها براي مهاجرت و كار

 
كشور سوئيس ديگر گزينه مناسب براي مهاجرت
كشور سوئيس يكي از كشورهاي اروپايي بوده كه افراد زيادي تمايل به مهاجرت به اين كشور دارند. با وجود كيفيت زندگي بالا و شرايط كار بسيار مناسب در سوئيس، مي توان آن را جزو يكي از بهترين كشورها براي مهاجرت و كار دانست.

 

حال بايد توجه داشته باشيد يكي از راه هاي مهاجرت به اين كشور از طريق شغل بوده كه افراد مي ‌توانند پس از اخذ اقامت از طريق كار سپس اقدام به اخذ تابعيت و شهروندي سوئيس كنند. همچنين لازم است بدانيد كار دانشجويي در سوئيس به عنوان يكي از بهترين كشورها براي مهاجرت و كار وجود داشته اما لازم است قبل از شروع، اجازه كار سوئيس را دريافت نماييد كه اين عمل بسته به مقطع تحصيلي شما به صورت تمام وقت يا نيمه وقت مي باشد.

 

لازم به ذكر است كه بدانيد اقتصاد اين كشور پايدار بوده و نرخ بيكاري در آن جزو يكي از پايين ترين نرخ ها در جهان به شمار مي رود؛ از طرفي بايد توجه داشته باشد كه حقوق افراد در اين كشور جزو بالاترين نرخ ها در جهان بوده كه از اين رو بسيار مورد توجه افراد قرار مي‌گيرد. از طرفي لازم به ذكر است كه بدانيد در سوئيس شما حداقل ۴ هفته در سال را در تعطيلات به سر برده و به دليل امنيت اجتماعي بسيار عالي طبيعت مهاجرت به اين كشور بي نظير است.

 

بهترين كشورها براي مهاجرت و كار,كشور مناسب براي مهاجرت كاري

سوييس از بهترين كشورها براي مهاجرت و كار است

 
عمان مناسب براي مهاجرت ايرانيان
كشور عمان كشوري كوچك در حوزه خليج فارس بوده كه مي توان آن را جزو يكي از بهترين كشورها براي مهاجرت و كار ايرانيان دانست.

 

اين كشور به دليل اين كه از ديرباز تاكنون روابط ديپلماتيك خود را با ايران حفظ نموده است، امروزه يكي از بهترين كشورها جهت مهاجرت ايرانيان به شمار مي رود. در خصوص جمعيت كشور عمان لازم است بدانيد حدود دو و نيم ميليون نفر در اين كشور زندگي كرده و دو ميليون نفر خارجي نيز مشغول به كار و زندگي در عمان هستند.

 

حال افرادي كه قصد مهاجرت كاري به عمان را دارند لازم است براي اين منظور ابتدا به صورت قانوني ويزاي كاري دريافت كرده كه براي اين امر لازم است افراد قبل از ورود به عمان اقدام به كاريابي نموده و از طريق كارفرماي معتبر عماني براي وي دعوتنامه صادر شده كه به واسطه اين دعوتنامه شخص متقاضي مي تواند ويزاي كار عمان را دريافت نمايد. همچنين بايد توجه داشته باشيد كه از طريق تحصيل ازدواج و ثبت شركت و سرمايه گذاري نيز مي توان به كشور عمان مهاجرت نمود.

 

بهترين كشورها براي مهاجرت و كار,كشور مناسب براي مهاجرت كاري

عمان از بهترين كشورها براي مهاجرت و كار است


چين يكي ديگر بهترين كشورها براي مهاجرت و كار
چين كشوري در قاره آسيا يكي از بهترين كشورها براي مهاجرت و كار بوده زيرا محيط بسيار مناسب براي تجارت و كار آزاد دارد. همچنين بالاترين درآمد ها در چين براي بخشهاي بازرگاني شركت ها و بازرگانان وجود داشته است. حال بايد توجه داشته باشيد جهت مهاجرت كاري به چين افرادي كه تمايل دارند، بايد ويزاي كار دريافت كرده كه اين ويزا براي اشتغال به عملكردهاي تجاري صادر مي شود.

 

با اين حال اولين گزينه جهت صادر شدن ويزاي كار، داشتن شرايط خاص اوليه كارفرما و متقاضي كار مي باشد. به طوري كه لازم است متقاضيان در اولين قدم الزامات لازم به عنوان يك متخصص خارجي را داشته و كارفرما نيز بايد گواهي هاي مناسبي مبني بر اينكه جوينده كار با شرايط مورد نياز هستند را ارائه دهند.

 

با اين حال بايد توجه داشته باشيد يكي از بهترين فرصت هاي شغلي در چين جهت استخدام براي آموزش زبان انگليسي و تدريس آن است كه جهت اين امر مهم ترين مدارك حداقل داشتن مدرك ليسانس و دو سال سابقه تدريس مي باشد. محدوديت سني كه براي جويندگان كار در اين كشور تعريف شده براي خانم ها از ۲۴ سال تا ۵۴ سال و براي آقايان از ۲۴ سال تا ۶۵ سال است.

 

بهترين كشورها براي مهاجرت و كار,كشور مناسب براي مهاجرت كاري

چين از بهترين كشورها براي مهاجرت و كار است

 
مهاجرت كاري به كشور ايسلند
در خصوص شرايط اقتصادي ايسلند لازم است بدانيد كارگران خارجي به اين كشور كمك كردند تا از بحران اقتصادي خارج شده و شرايط موقعيت هاي جديد را به دست آورد. با اين حال مي توان گفت كشور ايسلند در اروپا اولين رتبه باورنكردني از ميزان بيكاري را داشته و از نظر امنيت نيز ايسلند مقام اول را در جهان دارد بر اين اساس مي‌توان ايسلند را به يكي از بهترين كشورها براي مهاجرت و كار معرفي نمود. البته بايد توجه داشته باشيد كه اين كشور جزو گرانترين كشورهاي اروپايي جهت خريد خانه است. به طور كلي مي‌توان گفت شغل هاي موجود براي افراد تحصيل كرده در ايسلند شامل توريست، محصولات پزشكي و داروسازي، صنعت توليد برق و شيلات مي باشد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.