برگزاري مسابقات و تخفيف هاي وسوسه كننده در اينستاگرام
ريشهر
مهاجرت بزرگ دسته جمعي حيوانات حيات وحش آفريقا
مهاجرت غيرقانوني؛ سوداي اقامت يا كابوس حقارت؟
راه‌هاي تشخيص موسسات مهاجرتي قانوني از غيرقانوني و جعلي را بشناسيد!
مدارك لازم براي اجاره خودرو
یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

برگزاري مسابقات و تخفيف هاي وسوسه كننده در اينستاگرام

گام مهم بعدي در برندينگ اينستاگرام به كار بردن شيوه هاي نامحسوس تبليغاتي است، كه مسابقات و تخفيف ها يكي از اين امور به شمار مي رود.

شما با انتشار يك پست مبني بر تخفيف مناسب با نوع كالا علاوه بر فروش بيشتر در جذب فالوور هم موفق عمل خواهيد كرد.

به طور مثال با بيان جمله ي ” چنانچه پست ها را شات كنيد” يا” با جذب مثلا 3 مشتري از يك تخفيف چند درصدي برخوردار شويد” و همچنين جملاتي از اين دست مي توانيد ، پست هاي تبليغ برند خود را در صفحات بيشتري به نمايش بگذاريد، و در راه ساخت يك برند مشهور گام برداريد.

برندينگ در اينستاگرام اگر چه بسيار سخت به نظر مي رسد، اما با كمك افراد متخصص ، به كار بردن ابزار مناسب و كمي صبر و حوصله  مي شود ره صد ساله را يك شبه پيمود.

استفاده از تمام امكانات اينستاگرام

شبكه هاي مجازي پرطرفدار همچون خ ابزار كابردي زيادي را در اختيار كابران براي تبليغ برندهاي خود قرار مي دهد. يكي از اين خدمات امكان ارتباط زنده با مخاطبان بوده كه تاثير بسيار بيشتري بر آنان خواهد گذاشت.

به طور مثال زماني كه در محل تجارت هستيد با اجراي يك تبليغ درست و صحيح به شكل لايو يا زنده فالوورها را با خدمات يا كالا آشنا ساخته و ضمن افزايش فروش به جلب اعتماد كاربران بپردازيد.

شايد بارها ديده باشيد كه صاحبان صفحات پربازديد، با رفتن به يك فروشگاه لباس يا جواهرات اقدام به پخش زنده تبليغات نموده و فضايي باور پذيرتر را براي فالوورها ايجاد مي نمايند، همين امر از بهترين راهكارهاي برندينگ به شمار مي رود.

در انتشار پست ها زياده روي نكنيد

به ياد داشته باشيد، انتشار روزانه يك يا دو پست براي معرفي كالا يا خدمات كفايت مي كند، و بارگذاري پست هاي بيشتر به منزله ي فروش بالاتر نخواهد بود. بعضي وقت ها تكرار چند پست دلزدگي براي فالوورها ايجاد كرده و نتيجه اي معكوس به همراه مي آورد. اما مي توانيد روزانه چندين استوري جذاب تبليغاتي را به محتواهاي گوناگون مانند تخفيف ها، مسابقات، نظرسنجي و اموري از اين دست را به اشتراك بگذاريد.

صفحه خود را عمومي كنيد

براي داشتن بازديدهاي فراوان بدون شك به يك صفحه عمومي نياز داريد. اشخاصي كه صفحات خود را به حالت شخصي و خصوصي در مي آورند، از فالوورهاي محدودي برخودار مي باشند، كه نمي توانند در جهت برندينگ موفق گام بردارند.

كاربران شبكه اينستاگرام بايد به راحتي امكان بازديد از صفحه شما را پيدا كنند، در خيلي از موارد، اين بازديد ها به انتشار پست ها نيز مي انجامد.

در كنار عمومي سازي پيج خود در زمينه خريد فالوور اينستاگرام نيز اقدام نماييد، تا سرعت بيشتري به امور برندينگ بدهيد.

صداقت را در تبليغات فراموش نكنيد

اگرچه تبليغات به معناي بزرگ نمايي يك خدمات يا كالا به شمار مي رود، اما به ياد داشته باشيد صداقت كليد طلايي در ايجاد يك برند محبوب و پرفروش خواهد بود.

آنچه را كه ارائه مي كنيد، به درستي معرفي نموده و از تبليغات خلاف واقعيت بپرهيزيد. چنانچه مشتري از خدمات يا كالاي مورد عرضه شما رضايت كافي را بدست نياورد، در جهت تبليغ منفي عمل خواهد كرد.

مشتريان راضي خودشان بهترين تبليغ محسوب مي گردند، و موانع را از سر راه تجارت اينترنتي تان كنار مي زنند.

اخلاق خوش و گشاده رويي از مهمترين ابزار محبوبيت

فضاي اينترنتي نيز از حساسيت و استرس هاي خاص خود برخوردار مي باشد، از همين رو بايد همواره صبور و خوش اخلاق بوده و با گشاده رويي از فالوورها و پرسش هاي شان استقبال نماييد.

شخصي كه از شما براي معرفي كالا يا برند ياري مي طلبد، را فقط يك مشتري نبينيد، بلكه آن ها همچون تراكت هاي سيار تبليغات شما عمل مي كنند.

اگر با رفتاري نامناسب رو به رو شوند، موجب ايجاد موج منفي در صفخات اجتماعي بر عليه برندتان مي گردند.

از صفحات پربازديد ديگر ياري بگيريد

در كنار امور مهمي كه به برندينگ كمك مي كنند مانند خريد لايك اينستاگرام ، مي توانيد از صاحبان صفحات پربازديد نيز ياري بطلبيد.

در واقع شما با ادمين هاي ساير پيج هاي اينستاگرام در يك تعامل متقابل قرار گرفته و همانطور كه او در صفحه شما به تبليغ خود مي پردازد، شما نيز در صفحه ي آنان به معرفي برندتان اشتغال مي ورزيد.

شايد اين راه به نظر ساده برسد، اما بدون شك بسيار كاربردي و موثر عمل مي كند. فراموش نكنيد كه مهمترين اصل يك تجارت تبليغات گسترده و به شهرت رساندن كالا يا خدمات مي باشد.

پاسخ به كامنت ها را دست كم نگيريد

افرادي كه در صفحه شما به عنوان فالوور حضوردارند، را بي اهميت نشماريد و به سادگي از كنارشان نگذريد. اگر شخصي از شما يك سئوال پرسيد، حتما در اولين فرصت به او پاسخ بدهيد، يك ارتباط محترمانه مي تواند به محبوبيت برند تان بيانجامد.    

نکاتی درباره نوشتن بیو انگلیسی اینستاگرام

  • خلاق باشید: اگر دلتان نمی خواهد شبیه بقیه باشید پس باید خلاقیت به خرج بدهید و بیویی انتخاب کنید که منحصر به فرد و خاص باشد. اما یادتان باشد این خاص بودن نباید باعث شود یک بیو پیچیده و مبهم بنویسید. شما باید سعی کنید در عین حال که خلاقانه می نویسید، سادگی و قابل فهم بودن را هم در نظر بگیرید. بیوهای پیچیده معمولا خیلی مورد توجه قرار نمی گیرند.
  • از مخفف ها و ایموجی ها استفاده کنید: جزئیات زیادی وجود دارد که نمی توان در 150 کاراکتر گنجانید. برای همین می توانید خیلی چیزها را مخفف کنید تا جای بیشتری برای نوشتن داشته باشید. ایموجی ها هم راه خوبی برای بیان کلمات به شکل مختصر هستند، پس آنها را فراموش نکنید.
  • بامزه و جذاب بنویسید: مهم نیست اکانت اینستاگرام تان شخصی است یا مخصوص کسب و کار، در هر صورت داشتن یک بیوی بامزه، خنده دار و جذاب باعث می شود کاربران بیشتری به سمت صفحه شما جذب شوند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.