برگزاري مسابقات و تخفيف هاي وسوسه كننده در اينستاگرام
ريشهر
مهاجرت بزرگ دسته جمعي حيوانات حيات وحش آفريقا
مهاجرت غيرقانوني؛ سوداي اقامت يا كابوس حقارت؟
راه‌هاي تشخيص موسسات مهاجرتي قانوني از غيرقانوني و جعلي را بشناسيد!
مدارك لازم براي اجاره خودرو
یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

ليست قيمت اجاره خودرو در كيش

 

تجربه رانندگي با ماشين هاي مازراتي، پورشه و ... را شايد خيلي از افراد دوست داشته باشند اما خب به دليل قيمت بالاي اين ماشين هاي نمي توان چنين ماشيني را خريداري نمود و به تفريح و گشت و گذار پرداخت. 

براي استفاده از اين نوع ماشين ها مي توانيد به فكر اجاره نمودن آن ها باشيد، گاهي اوقات ممكن است به مسافرت برويد اما ماشيني در اختيار نداشته باشيد از اين رو براي رفت و آمد به ماشين نياز خواهيد داشت. هنگام مسافرت به شهرهايي مثل اصفهان كه شهري شلوغ و پر جمعيت است براي رفتن به جاهاي گردشگري و يا از جايي به جاي ديگر بايد حتما به ماشين دسترسي داشته باشيد از اين رو شركت هاي اجاره خودرو اصفهان اين امكان را براي شما فراهم كرده اند كه به راحتي بتوانيد ماشين مورد نياز خود را اجاره نماييد. در اين مطلب به بحث در مورد اجاره خودرو در جزيره كيش پرداخته ايم، شما در كيش قادر خواهيد بود كه سوار ماشين هاي گران قيمت شويد و جزيره كيش را دور بزنيد.

تفريحات هنگام مسافرت به كيش خيلي زياد است اما گاهي اوقات افراد فقط به دليل لذت بردن از ماشين هاي گران قيمت راهي اين جزيره مي شوند. براي اجاره نمودن ماشين در كيش شركت هاي مختلفي وجود دارند و حتي نماينده برخي از شركت ها را در فرودگاه هم مي توانيد مشاهده نماييد. شما قبل از سفر به جزيره كيش مي توانيد ماشين مورد نياز خود را اجاره كنيد براي اين كار مي توانيد با مراجعه به سايت اينترنتي مستر بليط ليست قيمت اجاره انواع ماشين هاي اجاره اي موجود در كيش را مشاهده نماييد و هنگامي كه به فرودگاه برسيد مي توانيد ماشين خود را تحويل بگيريد. براي اجاره ماشين در كيش به مدارك فوق نيازمند هستيد: اصل گواهينامه رانندگي، گذاشتن چك يا پول نقد به عنوان ضمانت، اصل كارت ملي، گذاشتن حدود 200 هزار پول براي ضمانت خلافي خودرو و واريز نمودن اجاره يك روزه ماشين در كيش كه همگي در هنگام اجاره نمودن ماشين بايد به شركت تحويل داده شود. جزيره كيش به دليل اين كه يكي از مناطق مهم گردشگري است اجاره ماشين در آن جا بيشتر در دسته ماشين هاي لوكس و خارجي هستند. نرخ اجاره خودرو كيش با توجه به ماشين هاي لاكچري هم قيمت با اجاره ماشين هاي ايراني در تهران و شهرهاي ديگر مي باشد.

 https://kolepooshti.blogspot.com/2020/07/blog-post.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.