برگزاري مسابقات و تخفيف هاي وسوسه كننده در اينستاگرام
ريشهر
مهاجرت بزرگ دسته جمعي حيوانات حيات وحش آفريقا
مهاجرت غيرقانوني؛ سوداي اقامت يا كابوس حقارت؟
راه‌هاي تشخيص موسسات مهاجرتي قانوني از غيرقانوني و جعلي را بشناسيد!
مدارك لازم براي اجاره خودرو
یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

راه‌هاي تشخيص موسسات مهاجرتي قانوني از غيرقانوني و جعلي را بشناسيد!

موسسات مهاجرتي قانوني,مهاجرت به خارج از كشور

 موسسات مهاجرتي معتبر و قانوني

 
در سال‌هاي اخير تقاضا براي مهاجرت به خارج از كشور روز‌به روز افزايش پيداكرده، افراد با دلايل متفاوت از جمله سرمايه‌گذاري، تحصيل، تغيير مكان زندگي و … تصميم به مهاجرت مي‌گيرند. اما بايد اين موضوع را در نظر داشته باشيم كه با افزايش تقاضا شرايط پذيرش كشورها هم در حال دشوارتر شدن است. قبل از هر گامي در ابتدا بايد هدف از مهاجرت را براي خود مشخص كنيم و ببينيم اصلا شرايط لازم براي مهاجرت را داريم يا نه؟


مقدمه
در صورتي كه شما واجد شرايط مهاجرت بوديد گام بعدي پيدا كردن يك موسسه قابل اطمينان و قانوني براي انجام اقدامات لازم جهت مهاجرت است. خدمات مهاجرتي همچون اخذ ويزاي: تحصيلي، كاري و اقامتي كشورهايي نظير كانادا، استراليا، اروپا و … طي چند سال گذشته به يكي از دغدغه‌هاي اصلي بخش عمده‌اي از جامعه ايران تبديل شده است.


بدترين قسمت پروسه‌ي مهاجرت زماني مشخص مي‌شود كه متقاضي پس از ماه‌ها مطالعه و تحقيق و با وجود فراهم آوردن تمامي مدارك، در ميانه راه، با رد درخواست ويزا يا مهاجرت خود مواجه مي‌شود و از آن بدتر اينكه، با اعتماد به موسسات نامعتبر و دروغين و افراد به ظاهر حرفه‌اي، سرمايه، زمان و فرصت‌هاي خوب مهاجرتي‌اش به‌همين سادگي از بين مي‌رود.


در اين مقاله قصد داريم شما را با شرايط لازم براي مهاجرت و راه‌هاي تشخيص موسسات معتبر و مجاز از موسسات دروغين و نامعتبر آشنا كنيم.


چگونه موسسات قانوني و معتبر را از غيرقانوني و نامعتبر تشخيص دهيم؟

 

موسسات مهاجرتي قانوني,مهاجرت به خارج از كشور

 موسسات مهاجرتي قانوني

 
كلاهبرداري در امر مهاجرت واقعيت تاسف باري در جهان ماست كه به سرعت تبديل به بدترين كابوس زندگي متقاضيان مهاجرت شده و باعث شده افراد به سختي به موسسات و وكلا مهاجرتي اعتماد كنند، در اين قسمت قصد داريم راه‌هاي شناسايي موسسات تقلبي و غير‌مجاز را بيان كنيم تا با خيال راحت بتوانيد موسسه مورد نظر خود را انتخاب كنيد.


۱- موسسات معتبر و قانوني بايد دفتر رسمي و شعبات متعدد داشته باشند
اگر موسسه‌اي معتبر و داراي مجوز باشد حتما بايد دفتري فيزيكي براي بازديد ارباب‌الرجوع را داشته باشد، در غير اين صورت آن موسسه فاقد اعتبار است، موسسات مهاجرتي فاقد اعتبار و جعلي كه دفتر رسمي ندارند و فقط در قالب فضاي مجازي به شما خدمات ارائه مي‌دهند به راحتي در يك شبانه روز ميتوانند وب سايت خود را ببندند و ديگر جوابگوي شما نباشند!
گول تبليغات موسسات مهاجرتي كه در ماهواره و فضاي مجازي مي‌شود را نخوريد، ۹۰ درصد اين موسسات فاقد اعتبار و جعلي هستند!


از حضور فيزيكي موسسه مهاجرتي اطمينان حاصل كنيد. در بسياري از موارد بسياري از افراد و موسسات غير معتبر، تنها از طريق اينترنت يا شبكه‌هاي اجتماعي با شما در تماس هستند.


۲- موسسه مهاجرتي مورد نظر را از لحاظ قانوني استعلام كنيد
در حال حاضر تنها منبع قابل استناد براي همه اشخاص، ارگانها، سازمانهاي دولتي و خصوصي سامانه استعلام اشخاص حقوقي كشور است و تنها شركتهايي معتبر هستند كه نام آنها در اين سامانه موجود باشد، در اين سامانه داشتن يكي از ۳ مورد :۱- نام شركت ۲- شماره ثبت شركت ۳- شناسه ملي شركت براي استعلام شركت، مورد نياز و ضروري است ، با داشتن يكي از اين ۳ مورد مي‌توان در صورت واقعي بودن آن شركت، اطلاعات كلي كه در ابتدا توضيح داده شد را بدست آورد و به بيان بهتر مي توان شناسنامه شركت را مطالعه نمود.


۳- وب‌سايت موسسه مهاجرتي مورد نظر خود را با دقت مطالعه كنيد
با توجه به حجم بالاي كلاهبرداري در اين حوزه، بهترين كار اين است كه وب سايت شركت‌ مورد‌نظر را به طور كامل مطالعه كنيد، وب سايت يك شركت مي‌تواند تا حد زيادي گوياي حرفه‌اي بودن يك شركت و عمق اطلاعات يك شركت باشد. بايد جدا از قرارداد بستن با شركت‌هايي كه يا در دنياي امروز وب سايت ندارند و يا يك وب سايت آماتور با اطلاعات محدود ارائه مي‌دهند خودداري كنيد.


اگر يك وب سايت مهاجرتي به بازديدكنندگانش براي مشاوره قيمت‌هاي بسيار پاييني را ارائه مي‌كند، كه به نظر غيرواقعي مي‌آيند، احتمالا مشكلي در كار است.


۴- دانش مشاوران موسسه مهاجرتي مورد نظر خود را بسنجيد
در حين صحبت با مشاوران موسسه مطمئن شويد كه آيا افراد توانايي پاسخ به سوالات شما را دارند؟ آيا از انواع اطلاعات مربوط به وقت سفارت‌ها، مجاري صدور ويزا و مقررات كنسولي و سفارتي، مدارك و شرايط مورد نياز براي صدور ويزا و روش‌هاي قانوني مهاجرت اطلاعات كاملي دارند؟
داشتن وكلاي معتبر چه در داخل و چه در خارج از ايران، نشان‌دهنده توانايي موسسه در پاسخ‌گويي به نيازهاي مهاجران در اسرع وقت است.


۵- از پشتيباني و پيگيري موسسه مهاجرتي مربوطه اطمينان حاصل كنيد
يكي از مواردي كه موجب مي‌شود تا متقاضيان مهاجرت با اطمينان بيشتري نسبت به انتخاب بهترين موسسه مهاجرتي دست بزنند، پشتيباني و پيگيري از جانب موسسه مربوطه است. بدين معني كه بهترين موسسات مهاجرتي مراحل مختلف اخذ ويزا، مصاحبه و مقدمات پذيرش شما را به عنوان يكي از متقاضيان مهاجرت به دلايل مختلف بر عهده دارند و شما بايد اختيار اين امور را به موسسه مورد نظرتان واگذار كنيد.


موسساتي كه از پشتيباني و پيگيري مستمر و هدفمندي دارند همواره از متقاضيان بيشتري در مقايسه با ساير موسسات مهاجرتي برخوردار است.


۶- براي دستيابي به بهترين موسسات مهاجرتي عجله نكنيد
اولين گزينه در زمينه انتخاب بهترين آژانس‌هاي مهاجرتي لزوما بهترين گزينه نيست. بهتر است در اين زمينه شتابزده عمل نكنيد. توصيه مي‌كنيم تا زماني كه شرايط شما براي مهاجرت به نوعي تثبيت نشده و نتوانسته ايد به انتخاب دقيقي دست بزنيد در اين زمينه صبور باشيد و عجله نكنيد.


قبل از شناخت موسسات مربوطه خودسرانه اقدام به ارائه مدارك و پرداخت هزينه‌هاي نامشخص نكنيد. سعي كنيد پس از شناسايي و اعتبار سنجي موسسه مربوطه اين كار را انجام دهيد. هر چند اغلب موسسات معتبر  كه در رديف بهترين موسسات مهاجرتي قرار دارند در اين زمينه از اعتبار و صلاحيت لازم برخوردار هستند با اين وجود سعي كنيد پس از كسب اطمينان كامل دست به اين كار بزنيد.


تاريخچه‌ي موسسه حقوقي مهاجرتي GO2TR
موسسه حقوقي مهاجرتي گوتوتي‌آر در ابتدا در سال ۲۰۰۹ در تركيه، آنكارا بصورتB2B Marketing بازاريابي تجارت به تجارت  در حوزه‌ي پذيرش تحصيل دانشجويان به سراسر جهان شروع به فعاليت كرد. به مرور زمان، بدليل سهل‌انگاري ديگر شركت‌ها در ارائه خدمات به مشتريان تصميم به تاسيس دفاتر مشاوره و اطلاع‌رساني به مشتريان كرد. در ابتدا در سال ۲۰۱۶ در حوزه اطلاع رساني و در سال ۲۰۱۸ دفتر تهران را راه‌اندازي كرد.

 

پس از گذشت مدت كوتاهي بدليل استقبال مردم، از خدمات خوب و به موقع، پشتيباني ۲۴ ساعته، كيفيت و قيمت مناسب، اين موسسه تصميم گرفت تا در شهرهاي ديگر ايران نظير: مشهد، تبريز و شيراز هم شعباتي داشته باشد تا مردم به راحتي از خدمات اين موسسه استفاده كنند.


همچنين براي رفاه حال مشتريان در اقصي‌نقاط جهان، اين موسسه در حال حاضر در كشورهايي همچون «ايتاليا» و «فرانسه» و «تركيه» هم شعبه دارد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.