برگزاري مسابقات و تخفيف هاي وسوسه كننده در اينستاگرام
ريشهر
مهاجرت بزرگ دسته جمعي حيوانات حيات وحش آفريقا
مهاجرت غيرقانوني؛ سوداي اقامت يا كابوس حقارت؟
راه‌هاي تشخيص موسسات مهاجرتي قانوني از غيرقانوني و جعلي را بشناسيد!
مدارك لازم براي اجاره خودرو
پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

ويزاي كارآفريني و ثبت شركت

انواع شركت در كانادا

ويزاي كارآفريني و ثبت شركت | كانادا ، يكي از كشورهاي آمريكاي شمالي است كه بيشترين مرز زميني را داشته و به دليل وسعت زياد، امكان راه اندازي انواع كسب و كار در آن وجود دارد. علاو بر اين، سرمايه گذاران مي توانند شركت هاي متنوعي را در كانادا به ثبت برسانند كه البته هر كدام مزيت ها و معايب مخصوص به خود را دارند. انواع شركت در كانادا عبارتند از:

س
شركت هاي خصوصي

در اين نوع شركت، تمام منافع حاصل از كسب و كار به يك نفر تعلق گرفته و آن فرد، تنها مالك شركت و مسئول تمام مشكلات محسوب ميشود. اين شركت ها داراي مزيت هايي مانند موارد زير هستند:

  • ساده بودن ساختارزشركت و ثبت آن
  • كم بودن هزينه هاي ثبت
  • اختصاص پيدا كردن همه سود به يك نفر

اما، اين شركت ها معايبي مانند نياز داشتن به تجديد، در خطر بودن اموال صاحب شركت و احتمال انحلال در صورت مرگ صاحب شركت را نيز دارد.

شركت هاي مشاركتي

در اين نوع شركت ها، دو يا چند نفر سرمايه گذاري كرده و با توجه به سرمايه شان ، سود مي برند. اين شركت، براي صاحبانش مزيت هايي مانند تقسيم شدن هزينه هاي راه اندازي و ساده بودن مراحل راه اندازي و معايبي مانند جمعي بودن همه تصميمات و شامل شدن همه شركا در سود و بدهي را به همراه دارد.

شركت هاي سهامي

اين شركت ها ، به صورت شخصيت هاي حقوقي ثبت شده ، سهام داران زيادي داشته و احتمال دارد كه در سطح كشوري يا استاني راه اندازي شوند. از جمله مزيت هاي اين شركت مي توان به دايمي بودن كسب و كار، محدوديت مسئوليت سهام داران و قابليت جا به جا كردن مالكيت اشاره كرد. علاوه بر اين، اين نوع شركت ها معايبي مانند لزوم اقامت دركانادا، بالا بودن هزينه هاي راه اندازي و افزايش هزينه هاي جانبي را نيز دارند.

مراحل ثبت شركت در كانادا

يكي از شيوه هايي كه زمينه سرمايه گذاري و اقامت دايم و البته پيشرفت و ارتقا شغلي را براي همه مهاجران فراهم ميكند، مهاجرت به كانادا از طريق ثبت شركت است. البته، شركت هايي كه اين مهاجران ثبت مي كنند بايد حقيقي و واقعي باشد زيرا ثبت شركت در كانادا نيز الزاماتي دارد كه تعهد آور بوده و در صورت رعايت نكردن ، پيامدهاي قانوني به دنبال خواهد داشت. مراحل ثبت شركت در كانادا عبارتند از :

انتخاب نام شركت

نامي كه براي شركت در كانادا انتخاب مي كنيد، بايد با نوع كسب و كار هماهنگ بوده و به نوعي متفاوت باشد. همچنين، اين مرحله ، بخشي از تكميل اساسنامه بوده و بايد در كمتر از 90 روز انجام شود.

تكميل اساسنامه

دراين مرحله، صاحبان كار، نوع شركت را مشخص كرده و ثبت مي كنند و حتي مي توانند براي تغيير ساختار شركت نيز تقاضا بدهند. در اين اساسنامه، بايد مواردي مانند نام شركت، نام استان محل سكونت، نام شركت هاي وابسته، ساختار شركت و سهم و ميزان مسئوليت هاي همه شركا وارد و اضافه شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.