برگزاري مسابقات و تخفيف هاي وسوسه كننده در اينستاگرام
ريشهر
مهاجرت بزرگ دسته جمعي حيوانات حيات وحش آفريقا
مهاجرت غيرقانوني؛ سوداي اقامت يا كابوس حقارت؟
راه‌هاي تشخيص موسسات مهاجرتي قانوني از غيرقانوني و جعلي را بشناسيد!
مدارك لازم براي اجاره خودرو
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

مهاجرت به امريكا

مهاجرت به امريكا از روش هاي گوناگوني قابل انجام است. مهاجرت به آمريكا از طريق تخصص يا كار، مهاجرت به امريكا از طريق سرمايه گذاري، مهاجرت به آمريكا از طريق تحصيل، مهاجرت به امريكا از طريق ازدواج و مهاجرت به آمريكا از طريق كار آفريني، از جمله راه راههايي است كه مي توانيد از طريق آن ها اقامت امريكا را دريافت كنيد.

امريكا داراي برنامه‌اي به نام مهاجرت به امريكا از طريق كاري (EB3) ميباشد كه بهترين روش براي متقاضيان مهاجرت به امريكا است كه شرايط سرمايه گذاري در خارج را نداشته و داراي مدرك زبان در سطح بالا نيستند. علاوه بر ان برنامه مهاجرت به آمريكا از طريق سرمايه گذاري (EB5) نيز براي كساني كه تمايل به كسب گيرين كارت از ان طريق را دارند نيز وجود دارد. در ادامه به شرايط اخذ گرين كارت امريكا بر اساس جديدترين روشها و قوانين مهاجرتي ايالات متحده امريكا پرداخته شده است. براي توضيحات بيشتر در مورد ويژگيهاي هر كدام از برنامه‌هاي مهاجرتي به امريكا بر روي موارد زير مطالعه نمائيد. مهاجرت به آمريكا، اخذ گيرين كارت آمريكا و روش هاي مهاجرت به آمريكا هر كدام داراي شرايط ويژه اي است و در كل به موارد زير تقسيم ميشود كه در اين قسمت به ان پرداخته ميشود. اخذ اقامت امريكا و مهاجرت به امريكا از طريق روشي به نام لاتاري نيز انجام ميشود.

مهاجرت به آمريكا از طريق كاري EB3

EB3 مخفف “3 Employment Based” يا ويزاي مهاجرت كاري شيوه ۳ مي باشد. در اين شيوه، كارفرماهاي آمريكايي كه احتياج به نيروي كار يا كارگر ساده دارند با مراجعه به اداره كار آمريكا براي اجازه استخدام نيروي كار خارجي درخواست مجوز مي كنند و پس از دريافت مجوز امكان استخدام نيروي كار خارجي را پيدا مي كنند و به اين ترتيب كمبود نيروي كار خود را تامين مي كنند. در اين شيوه كسانيكه استخدام مي شوند بدون نياز به داشتن مدرك زبان ايلتس يا تافل در صورت داشتن سلامت كامل و عدم داشتن سوپيشينه امكان كار و گرفتن گرين كارت آمريكا را به همراه خانواده خود دارند.

در اين شيوه متقاضي نيازي به داشتن مدرك تحصيلي بالا، يا سرمايه گذاري ندارد بلكه داشتن پيشنهاد كاري از سمت يك كارفرماي تاييد شده اداره كار و تعهد به كار كردن شرط اصلي اين مسير مي باشد. متقاضياني كه توسط اداره كار آمريكا پذيرفته مي شوند در نهايت بايد تاييديه سازمان مهاجرت آمريكا را هم بگيرند.

در اين شيوه هر ساله تعداد زيادي متقاضي كار در آمريكا كار پيدا كرده، كمبود نيروي كار كارفرماها جبران مي شود، و متقاضيان اقامت دائم خود را هم مي گيرند.

شركت مهاجرتي كانادا اكسپرت، از طريق سازمانهاي كاريابي معتبر براي متقاضيان كار پيدا كرده و در نهايت تحت نظر وكلاي معتبر آمريكايي پرونده مهاجرت متقاضيان را در سيستم مهاجرتي آمريكا پيش مي برد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.