برگزاري مسابقات و تخفيف هاي وسوسه كننده در اينستاگرام
ريشهر
مهاجرت بزرگ دسته جمعي حيوانات حيات وحش آفريقا
مهاجرت غيرقانوني؛ سوداي اقامت يا كابوس حقارت؟
راه‌هاي تشخيص موسسات مهاجرتي قانوني از غيرقانوني و جعلي را بشناسيد!
مدارك لازم براي اجاره خودرو
یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

مهاجرت بي دغدغه به آلمان با كمك الست گروپ ، آوسبيلدونگ، كارت آبي و ويزاي جاب سيكر

مهاجرت به آلمان,ويزاي مهاجرت به آلمان

مهاجرت به آلمان

 


براي كساني كه همواره در طي زندگي به دنبال كسب علم و يا پيشرفت شغلي و تحصيلي هستند و يا به دنبال رفاه بيشتر در يك فضاي سوسياليستي مي گردند، مهاجرت همواره گزينه ي روي ميز است. اما اينكه چگونه و به كجا مهاجرت كنند، خود دغدغه ي بزرگي است.

 

از ميان نگراني هاي ديگري كه باعث مي شود ترس از مهاجرت در افراد زياد شود مي توان به دوري از خانواده، هزينه هاي زندگي و از همه ي اينها مهمتر ترس از پيدا نكردن كار و شكست خوردن اشاره كرد. تحصيلات عاليه و سابقه كاري برجسته در مراكز مهم كشور مبدا، معمولا از ملزومات پيدا كردن شغل در يك كشور اروپايي مي باشد.


اما با توجه به تمام شرايط و سختي هاي ذكر شده در بالا، چگونه مي توان براي مهاجرت اقدام كرد؟ آيا بايد تمام آروزهاي خود درمورد زندگي بهتر و پيشرفت را در صندوقي گذاشته و درش را قفل كنيم؟


جواب ما به شما خير است؛ چرا كه الست گروپ جهت رفاه حال هموطنان در حوزه ي مهاجرت، اقدامات گسترده اي نموده است. ما سعي كرده ايم با تحقيقات تخصصي بهترين و زود بازده ترين راههاي مهاجرتي خصوصا مهاجرت به كشور آلمان را پيدا نموده و در راستاي تحقق آن قدم به قدم در كنار شما باشيم. همچنين اين اطمينان به شما عزيزان داده مي شود كه در صورت عدم به ثمر نشستن تلاشهاي تيم الست، تمامي هزينه هاي پرداختي توسط شما، عينا بازگردانده خواهد شد.


اما برويم به سراغ معرفي روش هايي كه از طريق آنها مي توانيد براي مهاجرت اقدام نماييد:
دوره آوسبيلدونگ پرستاري در آلمان
در طي سالهاي اخير كشور آلمان شاهد روند كاهش جمعيت و همچنين از دست دادن ميزان زيادي از جمعيت جوان كشور خود بوده است. اين كمبود جمعيت جوان منجر به كمبود نيروي كار در رشته هاي گوناگون مي شود. از اين رو آلمان قانوني در راستاي جذب نيروي كار واجد شرايط از ديگر كشورها تصويب نمود.


چه افرادي واجد شرايط هستند؟
-    كساني كه حداقل 18 سال و حداكثر 50 سال داشته باشند.
-    هنگام اقدام براي شركت در دوره ها سطح B1 زبان آلماني را دارا باشند و در زمان حضور در دوره داراي سطح B2 باشند.


شايد از خود بپرسيد پس مدرك پرستاري چه؟ مگر مي شود با مدرك ديپلم هم وارد اين دوره ها شد؟
جواب ما به شما بله است. شما با در دست داشتن مدرك ديپلم در هر رشته اي مي توانيد براي شركت در دوره آسبيلدونگ پرستاري در آلمان اقدام نماييد. براي اطلاعات بيشتر جهت اين نوع مهاجرت (با مدرك ديپلم) ميتوانيد به كارشناسان ما تماس حاصل نماييد.


همچنين اگر نگراني بابت تحريم ها و نقل و انتقالات پول هاي خود داريد مي توانيد ارزهاي ريالي خود را با تبديل كردن به ارزهاي ديجيتال مانند بيت كوين، اتريوم، كاردانو ، ريپل و ... به راحتي در هركجاي كه دنيا كه هستيد استفاده كنيد.


به غير از افرادي كه با ديپلم مي توانند براي اين نوع مهاجرت اقدام كنند، كساني كه داراي مدرك پرستاري يا ساير رشته هاي مشابه و مرتبط هستند نيز با مزاياي زيادي مي توانند در اين دوره ها شركت كنند. شرايط و مزاياي اين دسته از افراد به شرح زير مي باشد:
-    گذراندن دوره آموزشي 100 الي 800 ساعته جهت آشنايي تخصصي با رشته مربوطه. ميزان ساعات بستگي به ريز نمرات و سابقه كاري شما دارد.
-    در طي دوره آموزشي از حقوق ماهيانه به ارزش حدودي 1000 يورو برخوردار خواهيد بود.
-    حداكثر سن بايد 45 سال باشد.
-    داشتن مدرك B2 زبان آلماني اجباري است.
-    استخدام بعد از گذراندن دوره قطعي است.(الست گروپ نيز اين مورد را تضمين مي كند.)
-    حقوق بعد از اتمام دوره ماهيانه بين 2500 تا 4000 يورو خواهد بود.
-    بعد از استخدام قادر به دريافت اقامت آلمان خواهيد بود.


براي اطلاعات بيشتر و طرح سوالات خود مي توانيد با همكاران ما در الست گروپ تماس بگيريد.


ويزاي جاب سيكر آلمان
روش بعدي براي مهاجرت به آلمان دريافت ويزاي جاب سيكر است. ويزاي جاب سيكر آلمان نيز مانند ديگر ويزاهاي آلمان به صورت موقت صادر مي شود اما اگر موفق به يافتن كار شويد، مي توانيد آن را به ويزاي بلند مدت و سپس اقامت دائم تبديل كنيد.


شما با دريافت ويزاي جاب سيكر مجوز به دنبال كار گشتن را از كشور آلمان دريافت مي كنيد.
براي دريافت اين ويزا بايد داراي شرايط خاصي باشيد.  يكي از شرايط دريافت اين نوع ويزا حداقل سن 18 سال، مدرك كارشناسي يا كارشناسي ارشد در يكي از رشته هاي علمي، مهندسي، فني يا رياضي است. همچنين شما بايد حداقل 5 سال سابقه كاري مرتبط با مدرك تحصيلي تان داشته باشيد كه ممكن است كمي روند كار را آهسته كند.


اما نگران نباشيد چرا كه الست گروپ به شما كمك مي كند تا با توجه به سليقه فردي و مهارت شغلي و تحصيلي كار مورد علاقه خود را پيدا كرده و نگران اتمام ويزايتان نباشيد.


كارت آبي اتحاديه اروپا
ديگر روش پيشنهادي الست گروپ به شما، مهاجرت از طريق دريافت كارت آبي اروپا است. اما كارت آبي چيست؟
كارت آبي يك كارت اقامت شبيه به گرين كارت آمريكا است با اين تفاوت كه گرين كارت جهت اقامت در آمريكا صادر مي شود اما كارت آبي جهت اقامت در حوزه شنگن يا همان كشورهاي اتحاديه اروپا. به غير از دانمارك، انگليس و ايرلند، شما مي توانيد با در دست داشتن كارت آبي در تمامي كشورهاي حوزه شنگن اقامت كنيد و از اكثريت مزايايي كه شهروندان اروپايي دارند برخوردار شويد.


براي دريافت كارت آبي بايد داراي شرايطي باشيد كه چند مورد كوتاه از آنها را در ذيل عنوان مي كنيم:
-    داشتن پاسپورت معتبر كه در زمان پر كردن فرم هاي درخواست حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.
-    ارائه گواهي سلامت
-    ارائه گواهي عدم سوء پيشينه
-    داشتن مدرك تحصيلي بالا
-    داشتن حداقل 5 سال كار مرتبط با رشته تحصيلي (فقط بعضي ايالت ها اين مورد را درخواست مي كنند.)
-    داشتن قرارداد كاري با مدت زمان حداقل يك سال


شايد در ابتداي كار فكر كنيد كه دريافت كارت آبي سخت و يا نشدني است اما تيم الست گروپ با كادر مجرب توانايي ارائه مشاوره تخصصي به شما را داشته و در تمامي مراحل در كنار شما خواهد بود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.