برگزاري مسابقات و تخفيف هاي وسوسه كننده در اينستاگرام
ريشهر
مهاجرت بزرگ دسته جمعي حيوانات حيات وحش آفريقا
مهاجرت غيرقانوني؛ سوداي اقامت يا كابوس حقارت؟
راه‌هاي تشخيص موسسات مهاجرتي قانوني از غيرقانوني و جعلي را بشناسيد!
مدارك لازم براي اجاره خودرو
یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

ويزاي خوداشتغالي

ويزاي خوداشتغالي | مهاجرت به كانادا در سال ۲۰۱۹ با روش هاي مختلفي امكان ‌پذير است و همه چيز به سواد، تحصيلات، مهارت‌ ها، تجارب و همچنين سرمايه شما بستگي دارد. يكي از همين برنامه هاي مهاجرتي كانادا براي كسب اقامت دائم كه اين روزها نيز بسيار مورد توجه متقاضيان مهاجرت قرار گرفته است، مهاجرت از طريق خوداشتغالي (Self-Employed) است.

ر اين برنامه دولت كانادا به دنبال جذب متقاضياني است كه تمايل دارند در يكي از زمينه هاي هنر، ورزشي و كشاورزي فعاليت كنند يا كسب و كاري مستقل داشته باشند و توانايي انجام اين كار را نيز دارند. درصورتي كه شما هم در يكي از اين گروه ها قرارداريد و متقاضي مهاجرت به كانادا هستيد، مي توانيد از وكلا و مشاوران درجه يك موسسه حقوقي بين المللي دادگران حق و عدالت ياري بخواهيد و با كمك آن ها شرايط خود را با شرايط دريافت ويزاي خوداشتغالي كانادا مقايسه كنيد.

از ديد اداره مهاجرت كانادا، خود اشتغال، نيروي كاري است كه تمام شرايط تعريف شده توسط اداره مهاجرت كانادا را دارا باشد و همچنين افسر ويزا را متقاعد نمايد كه توانايي راه ‌اندازي يك كسب و كار شخصي را در اين كشور خواهد داشت. موسسه حقوقي بين المللي دادگران حق و عدالت به شما كمك مي كنند تا به خوبي اثبات نمايد كه توانايي راه اندازي كسب و كاري مستقل را در كانادا داشته و مي ‌توانيد براي خود موقعيت شغلي ايجاد كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.