برگزاري مسابقات و تخفيف هاي وسوسه كننده در اينستاگرام
ريشهر
مهاجرت بزرگ دسته جمعي حيوانات حيات وحش آفريقا
مهاجرت غيرقانوني؛ سوداي اقامت يا كابوس حقارت؟
راه‌هاي تشخيص موسسات مهاجرتي قانوني از غيرقانوني و جعلي را بشناسيد!
مدارك لازم براي اجاره خودرو
چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

چرا بايد بليط هواپيما را اينترنتي بخريم؟

شايد تا بحال در مورد مزاياي خريدهاي آنلاين بليط هواپيما مطالب زيادي شنيده باشيد. اما خريد آنلاين بليط هواپيما چيست؟ آيا واقعاً از مزايايي برخوردار است؟ در اين مطلب مِستر بليط سعي دارد تا به اين پرسش پاسخ دهد: چرا بايد بليط هواپيما را اينترنتي بخريم؟

 

بليط هواپيما چيست؟

قبل از اينكه به سراغ نحوه‌ي خريد بليط هواپيما برويم بد نيست ماهيت خود بليط هواپيما را كمي بهتر بشناسيم. بليط هواپيما توافقي بين شركت هواپيمايي و مسافر است. در سال‌هاي گذشته مسافران فقط مي‌توانستند بليط چاپي داشته باشند، اما به لطف پيشرفت‌هاي صنعت هوايي، هم اكنون بليط‌ها داراي فايل الكترونيكي نيز مي‌باشند. همچنين در گذشته براي تهيه‌ي بليط هواپيما مسافر مجبور به مراجعه‌ي حضوري به آژانس‌هاي هواپيمايي بود، اما امروزه خريدهاي اينترنتي اين مشكل را بر طرف كرده اند.

خريد آنلاين بليط هواپيما

نقل و انتقال‌هاي فراواني وجود دارند كه مي‌توانند به صورت آنلاين انجام گيرند، طيف وسيعي از محصولات، پرداخت قبوض، خريد خدمات و حتي خريد بليط هواپيما مي‌توانند به صورت آنلاين صورت پذيرند. افراد زيادي وجود دارند كه هميشه در مقابل كامپيوترهاي خود نشسته و در حال انجام دادن كارهايي به صورت آنلاين هستند. اما به راستي مزاياي خريدهاي آنلاين بليط هواپيما چيست؟

مزاياي خريد آنلاين بليط هواپيما

در ادامه ليستي از مهم‌ترين مزاياي خريد آنلاين بليط هواپيما آورده شده است:

  • خريد آنلاين با آسايش و راحتي همراه است.

دو حالت را با يكديگر مقايسه كنيد. در حالت اول به آژانس مسافرتي مراجعه كرده و بعد از مدت زمان زيادي كه در انتظار مي‌گذارنيد از بين يكي دو موردي كه كارمند آژانس به شما پيشنهاد مي‌دهد يكي را انتخاب مي‌كنيد آن هم در حالي كه اصلاً مطمئن نيستيد. انتخاب مي‌كنيد چون گزينه‌ي ديگري پيش روي خود نداريد. مبلغ بليط را پرداخته و در نهايت در پرواز مورد نظر از يك صندلي برخوردار مي‌شويد. از طرف ديگر از خدمات آنلاين خريد بليط هواپيما استفاده مي‌كنيد. تمام كاري كه لازم است انجام دهيد آنلاين شدن و جستجوي مسير مورد نظر است. احتياجي به منتظر ماندن در آژانس‌هاي هواپيمايي نيست، مي‌توانيد در حالي كه قهوه‌ي خود را مي‌نوشيد بليط خود را رزرو كنيد. پس از اينكه مسير را جستجو كرديد با نتايجي مواجه خواهيد شد كه گزينه‌هاي شما براي خريد بليط به مقصد مورد نظرتان هستند. فراموش نكنيد كه انتخاب وب‌سايتي معتبر از اهميت ويژه برخوردار است.

مِستر بليط يكي از با سابقه ترين و خوشنام‌ترين سامانه‌هاي فروش آنلاين بليط هواپيما، قطار و اتوبوس است. اين سامانه امكان خريدي آسان و راحت را براي شما فراهم مي‌كند. در مِستر بليط مي‌توانيد ليستي از ارزان‌ترين بليط‌هاي سيستمي و بليط هواپيما چارتر را مشاهده كرده و از بين گزينه‌هاي متعدد بليط مورد نظر خود را به آساني خريداري كنيد.

  • خريد آنلاين باعث صرفه جويي در زمان مي‌شود.

به جاي اينكه وقت زيادي را در ترافيك براي رسيدن به آژانس هواپيمايي و يا نمايندگي يك ايرلاين بگذرانيد مي‌توانيد همانطور كه در منزل يا محل كار خود نشسته ايد بليط خود را به صورت آنلاين تهيه كنيد. بنابراين خريدهايي از اين قبيل باعث صرفه جويي در زمان شما خواهند شد.

  • خريدهاي آنلاين غالباً ارزان‌تر تمام مي‌شود.

خريدهايي كه در آژانس‌هاي هواپيمايي انجام مي‌شوند اساساً از انعطاف پذيري كمتري برخوردارند. در صورتي كه اگر خود شما بليط مورد نظر خود را جستجو كنيد با گزينه‌هاي ارزان‌تري روبه رو خواهيد شد. با اينكه نحوه‌ي قيمت گذاري بليط هواپيما در ايرلاين‌ها زياد متفاوت نيست، اما گاهي يك شركت هواپيمايي از طريق وب‌سايتش اقدام به ارائه‌ي نرخ‌هاي ويژه اي به مسافران مي‌كند. يا اينكه برخي از وب‌سايت‌هاي فروش آنلاين بليط هواپيما مانند مستر بليط همواره تخفيفاتي را به مسافران پيشنهاد مي‌دهند. بنابراين از طريق خريد آنلاين موفق به صرف هزينه‌ي كمتر خواهيد شد.

  • خريد آنلاين به شما امكان مقايسه مي‌دهد.

امكاني كه در خريدهاي حضوري نداريد، مقايسه است. زماني كه به صورت آنلاين جستجو مي‌كنيد مي‌توانيد گزينه‌هاي متعددي كه وجود دارد را بر اساس ايرلاين، قيمت و نوع هواپيما با يكديگر مقايسه كرده و از ميان آن‌ها بهترين و مناسب‌ترين گزينه را انتخاب نماييد.

  • خريد آنلاين امكان جستجوهاي مشخص را فراهم مي‌كند.

يكي از مهم‌ترين خصوصيات خريدهاي آنلاين امكان جستجو بر اساس مواردي است كه مد نظر مسافر مي‌باشد. مي‌توانيد از طريق قسمت فيلتر موارد مورد نظر خود را حذف يا اضافه كرده تا بتوانيد جستجوي دقيق‌تري انجام دهيد.

 اطلاعات بليط هواپيما

زماني كه براي خريد آنلاين بليط هواپيما اقدام مي‌كنيد كپي بليط براي شما به آدرس ايميل‌تان ارسال مي‌شود. اين تقريباً رايج‌ترين حالت ممكن است. بليط هواپيما شامل نام مسافر، شماره‌ي پرواز، تاريخ پرواز، فرودگاه مبدأ و فرودگاه مقصد، كلاس پروازي و قوانين حمل بار مي‌شود. مي‌توانيد فايل الكترونيكي بليط را پرينت كرده و با خود به فرودگاه ببريد. تمامي اطلاعات بليط هواپيما به زبان انگليسي است.

هيچ چيز پيچيده اي در مورد خريد آنلاين بليط هواپيما مطرح نيست. فقط كافيست املاي نام خود را به درستي وارد كرده و از صحيح بودن مسير پروازي، تاريخ و ساعت پرواز بر اساس نياز خودتان اطمينان حاصل كنيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.